Ako funguje registrácia termínu?
- V kalendári vyššie si zvoľte termín, ktorý Vám najviac vyhovuje.
- Po zvolení termínu vyplňte kontaktné údaje na Vás, najmä meno, e-mail a telefón.
- Po vytvorení termínu Vám príde potvrdzujúci e-mail. Správa bude obsahovať aj odkaz na prípadnú zmenu termínu. Zmena je bezplatná.
- V dohodnutý čas Vám budeme volať na Vami poskytnuté telefónne číslo.
- V prípade, že sa nám nepodarí spojiť, budeme Vás kontaktovať e-mailom, aby sme si dohodli náhradný termín. Zmena termínu je bezplatná.
Čo budem potrebovať ku konzultácii?
- V ideálnom prípade by ste mali mať už vygenerovaný náš dedičský report alebo personalizovaný e-návod. V takom prípade býva konzultácia veľmi detailná a šitá presne na Váš prípad.
- Pokiaľ tieto dokumenty nemáte, odporúčame Vám ich vygenerovať na stránke dedici.sk/app.
- V prípade, že dokumenty nemáte, ani si ich neplánujete vygenerovať, môžeme Vám poskytnúť všeobecné informácie k Vášmu konkrétnemu prípadu.
Aké sú poplatky spojené s konzultáciou?
- Cena konzultácie je spoplatnená podľa aktuálneho cenníka na stránke dedici.sk/sluzby/cennik.
- Zmena termínu aspoň hodinu pred konaním konzultácie je bezplatná.
- Zrušenie termínu z objektívnych príčin je bezplatné.
- V prípade zrušenia termínu bez udania dôvodu, alebo neúčasti na konzultácii bez predošlého zrušenia alebo zmeny termínu, peniaze nevraciame (t.j. storno poplatok je vo výške 100% uhradenej ceny za konzultáciu)